Bez względu na branżę, w której działasz, prowadzenie platformy online oraz placówki wymaga od nas ogromnej wiedzy, elastyczności i umiejętności korzystania z nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Kto się nie rozwija, ten niestety stoi w miejscu, a trzeba przyznać, że dynamika zmian w ostatnich latach w branży e-commerce może być dla niektórych właścicieli firm przytłaczająca. Skorzystaj z pomocnych narzędzi, by w tym wyścigu być tym, który najlepiej dopasowuje się do zmian zachodzących na rynku. Z jednej strony Internet i technologia dają nam niesamowite możliwości, z drugiej, nie każdy z nas umie z nich skorzystać w taki sposób, by jak najlepiej rozwijać swoją firmę.

Wysoka jakość obsługi klientów to wyjątkowo ważny obszar

Prowadzenie działalności jest wyzwaniem szczególnie w obszarze obsługi klienta. Jej jakość i zadowolenie klientów z kontaktu z nami przekłada się wprost proporcjonalnie na sukces naszego biznesu. Zazwyczaj zakup produktu lub usługi zaczynamy od sprawdzenia ocen wystawianych przez wcześniejszych klientów w sieci. jeśli są bardzo złe, rzadko kiedy chcemy na własnej skórze sprawdzić faktyczny stan rzeczy. W branży e-commerce warto zatem używać przydatnych narzędzi, które ułatwią nam całościowy nadzór nad komunikacją z klientami, na wszystkich możliwych kanałach. Tych kanałów jest dziś wiele, co daje nam nieskończone możliwości, ale także wymaga od nas umiejętności właściwego z nich korzystania. Jeśli chcesz być skuteczny na tym polu, wykorzystaj cały panel usług, jakie dostarcza dziś biznesowi nowoczesny system Thulium.

Dobra relacja z klientem dzięki łatwemu kontaktowi

Łatwa komunikacja z firmą to podstawa. Gdy mamy trudność w uzyskaniu połączenia telefonicznego przy 5 lub 6 próbie, zazwyczaj jesteśmy już bardzo zdenerwowani. Nawet zatem, jeśli klient nie dzwoni do nas z trudną do rozwiązania sprawą, jego irytacja trudnościami w kontakcie może od razu skierować rozmowę na złe tory. Elastyczne narzędzie, jakim jest system Thulium daje Ci możliwość wprowadzenia u siebie w firmie genialnego rozwiązania, jakim jest system IVR. Interactive Voice Response to bardzo funkcjonalne narzędzie telekomunikacyjne, które pozwala na interaktywną obsługę osoby dzwoniącej do Twojej firmy. Z powodzeniem może ono służyć w różnych branżach biznesu, od placówek handlowych, przez hotele, placówki medyczne czy punkty usługowe. Korzystają z niego również urzędy, co pozytywnie zauważają korzystający z ich usług petenci. System IVR posiada w sobie funkcjonalność automatycznego call center, co znacznie podniesie jakość obsługi Twoich klientów.

Jak uporządkować połączenia telefoniczne w naszej firmie?

Na czym to polega?

Dzwoniący do Ciebie klient najpierw słyszy przygotowane wcześniej odpowiednie menu głosowe i dzięki wybieraniu tonowemu, może zdecydować z jakim działem się połączyć - system ivr porządkuje zatem przychodzące rozmowy telefoniczne i kieruje je do właściwego konsultanta. W ten sposób klient łączy się z osobą, która będzie kompetentna w sprawie, z którą się zwraca. Oszczędza to czas obu stronom i wprowadza pewną łatwość, lekkość i harmonię we wzajemną komunikację.